Stojak do dezynfekcji i nośnik reklamowy w jednym.

Stojak do dezynfekcji i nośnik reklamowy w jednym.

W dobie pandemii prawidłowe i częste mycie rąk to podstawowa metoda zapobiegania zakażeniu koronawirusem SARS-CoV-2. Zaleca się ją zarówno osobom zdrowym, zakażonym, jak i chorym. Konieczność dezynfekcji rąk zachodzi przy każdym wejściu do sklepu, placówki medycznej, biurowca czy małej firmy. Dozowniki i stacje do dezynfekcji rąk stały się już codziennością. Dlaczego nie wykorzystać stojaka jako nośnika reklamowego?

Stanowisko do dezynfekcji to must have każdej przestrzeni.

W dobie reżimu sanitarnego, trudno wyobrazić sobie jakikolwiek event, spotkanie czy wydarzenie branżowe, gdzie nie ma stanowiska do dezynfekcji rąk. Oczywiście można postawić na prosty dozownik, czy wykorzystać po prostu środek do dezynfekcji ze spryskiwaczem. Warto sobie jednak zadać pytanie czy takie rozwiązanie jest higieniczne i estetyczne. Zdecydowanie lepiej sprawdzi się stojak do dezynfekcji z sensorem zamocowany np.na nóżce czy ściance.

Naścienne, wolnostojące, mobilne.

W ofercie posiadamy bardzo szeroką gamę stojaków do dezynfekcji. Zarówno klasyczne, dozowniki łokciowe, jak i dozowniki automatyczne odmierzające odpowiednią porcję żelu czy płynu. Dyspenser można powiesić na ścianie, zamocować na słupku lub zaczepić na ściance tekstylnej. Stand do dezynfekcji wyposażony dodatkowo w kółka zapewnia jeszcze większą mobilność.

Stanowiska do dezynfekcji i nośnik reklamowy w jednym!

Co można zrobić, by zyskać coś więcej, niż tylko pewność, że goście odkażą ręce? Odpowiedź jest prosta. Zamocować dyspenser na ściance tekstylnej z hasłem reklamowym. Każdego dnia dezynfekujemy ręce wielokrotnie. Wielu z nas przeprowadza ten proces w różnych miejscach, zatrzymując się przy takiej stacji dezynfekcyjnej na kilka sekund. Warto wykorzystać tych kilka sekund na przyciągnięcie uwagi gościa naszego biurowca, klienta galerii handlowej, czy pacjenta placówki medycznej. Ten moment wystarczy na mimowolne zauważenie i zapamiętanie przekazu reklamowego, w który zostanie wyposażony stand. Powinno się zaprojektować go w taki sposób, aby prezentowane na nim grafiki i treści były ciekawe, inspirujące lub totalnie zaskakujące. Ta otrzymana dodatkowa powierzchnia reklamowa może być w łatwy i szybki sposób zmieniana na grafikę zgodną z aktualną kampanią czy motywem przewodnim. W myśl zasady „change the graphics change the mood”.