Rama tekstylna LED w sektorze Retail to niemy sprzedawca Twoich produktów.

Rama tekstylna LED w sektorze Retail to niemy sprzedawca Twoich produktów.

Korzystając ze zdobytej wiedzy i doświadczenia tworzymy ciekawe rozwiązania, które każdego dnia wspierają firmy, a także placówki kultury i sklepy w ich pracy nad promocją marki, produktu czy regionu. Wśród produktów, które efektywnie wspierają sprzedaż na szczególną uwagę zasługują wszelkiego rodzaju tekstylne ścianki reklamowe, podwieszane kasetony, ekspozytory, lady reklamowe czy całe wyspy promocyjne. Produkty są wykonane w naszym systemie do napinania tkanin tekstylnych ELTEX. W ofercie posiadamy profile aluminiowe o różnych przekrojach, które odpowiednio dobrane pozwalają na stworzenie wyjątkowych, nawet wielkogabarytowych konstrukcji wypełnionych zadrukowaną w dowolny sposób grafiką. Konstrukcje można dodatkowo podświetlić (lightbox, rama LED) uwydatniając nasycenie barw.

Ścianka tekstylna LED wyposażona w półki i uchwyty do wyeksponowania produktów.

Do zalet z pewnością należy fakt, iż są to produkty wielokrotnego użytku, możliwe do wykorzystania podczas wielu okazji promocyjnych. Gotowe ramy z wpiętą tkaniną tekstylną są łatwe w montażu i demontażu – obie te czynności zabierają tylko kilka chwil. Co więcej, zmiana wystroju sklepu, ekspozycji czy witryny jest możliwa poprzez wymianę zadrukowanej tkaniny, na taką z aktualnym motywem graficznym. W przypadku ścianek z wypełnieniem panelowym (pcv, dibond)– zmiana przekazu wizualnego następuje poprzez inne ułożenie elementów graficznych, lub wymianę niektórych z nich. Decydując się na zakup display’a reklamowego ELSTAR w jakiejkolwiek postaci, masz pewność, że wybierasz polski produkt, wykonany z wysokiej jakości aluminium anodowanego produkowanego w Polsce.

Display zbudowany na bazie ścianki tekstylnej LED oraz półek i podestu na produkty.

Jakie możliwości zyskuje klient?

Z pewnością zaoszczędza czas i pieniądze. Przy niewielkim nakładzie finansowym może zmieniać ekspozycje w dowolnym momencie, a co więcej samodzielnie – gdyż montaż odbywa się bez konieczności używania skomplikowanych narzędzi. Jeden produkt – wiele możliwości zastosowania tak określamy ścianki ekspozycyjne ELTEX. Ramy z wpiętą zadrukowaną tkaniną mają za zadanie pełnić różne funkcje. Początkowo mogą stać się nośnikiem reklamy ustawionym przy samym wejściu do sklepu jako element przyciągający uwagę i niepozwalający przejść obojętnie. Kolejnym razem mogą zostać wykorzystane jako ścianki działowe, które doskonale sprawdzają się w miejscach, gdzie konieczne jest wydzielenie zamkniętego obszaru na otwartej przestrzeni (shop-in-shop) lub boksów tematycznych, popularnych w sklepach sieciowych. Podświetlone wewnątrz ramy z zadrukowaną tkaniną tekstylną możemy także zamontować na ścianie lub podwiesić do sufitu, dodając przestrzeni niepowtarzalnego charakteru, tuż nad głowami klientów. Widać zatem iż, poza funkcją praktyczną jaką pełnią, dodają pomieszczeniu walorów estetycznych i stanowią niesztampowy nośnik reklamy widoczny z daleka.

Konstrukcja podwieszana w galerii handlowej.

Zgodnie z najnowszymi trendami w kreowaniu przestrzeni handlowej (visual merchandising), musi ona zostać zaplanowana w taki sposób, by wspólnie z produktami tworzyła spójną, estetyczną całość zwracającą uwagę potencjalnych klientów, zachęcającą do wejścia do środka, a także namawiającą do kupna produktu czy skorzystania z usługi. Jest to możliwe dzięki odpowiedniej ekspozycji produktów, np. na naszych ściankach tekstylnych wyposażonych w dodatkowe półki, wieszaki lub z przekazem reklamowym prezentowanym na kasetonie podświetlanym typu lighbox! Wyposażając sklep (przestrzeń handlową) w efektowne, podświetlane lub nie ścianki reklamowe, ekspozytory czy lady reklamowe zwiększamy realne szanse na stworzenie wyjątkowej i zapadającej na długo w pamięci konsumenta koncepcji komunikacji wizualnej produktu czy marki w punkcie sprzedaży. Nawet niewielkie, ale regularne zmiany (np. wymiana grafiki w ściance tekstylnej) ekspozycji to sprytny, a zarazem szybki i stosunkowo tani sposób na to, by zachęcić klienta do wejścia do wnętrza i przyjrzenia się asortymentowi z bliska. A to z kolei przekłada się na sukces sprzedażowy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *